چگونه می توان به طور موثرتری خلا V گرفت
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
چگونه می توان به طور موثرتری خلا V گرفت
نوشته شده در سه شنبه 18 شهريور 1399
بازدید : 58
نویسنده : jessica

امروز ما چندین راه حل مفید و آسان برای تمیز کردن خانه شما را از گرد و غبار ، میکروب ها و کنه های میکروسکوپی حفظ می کنیم. در حالی که ضد عفونی ضد تاپ ها و جمع آوری شلوغی به شما کمک می کند ، اما چگونه می توان با جاروبرقی کف اتاق خود را تمیز نگه داشت.

neabot robot vacuum خلا rob ربات Neabot یکی از با ارزش ترین ابزاری است که صاحب خانه می تواند برای تمیز نگه داشتن کف خود در اختیار داشته باشد. اگر به جارو برقی احتیاج دارید ، بهتر است شما تحقیق صحیح و شروع به تمیز کردن کنید.


1. آن را سخت تر نکنید
اولین نکات مربوط به تمیز کردن خلاuum واضح ترین موارد است - آن را سخت تر از آنچه که باید باشد نکنید. تعجب خواهید کرد که چند نفر به طور ناخواسته خرابکاری های اضافی ایجاد می کنند که جاروبرقی را بیش از آنچه باید باشد ، ایجاد می کند.

به عنوان مثال ، اگر کفش را در خانه خود مجاز می دانید ، به احتمال زیاد خاک ، برگ و سایر عناصر بیرونی داخل خانه را ردیابی می کنید. این کار جاروبرقی را دشوارتر می کند. راه حل واضح این است که هرکسی در اولین ورود به خانه شما کفش خود را در بیاورد. اگر نمی خواهید سیاست کفش بدون کفش را اجرا کنید ، شاید بتوانید حصیرهایی را در اطراف ورودی خانه خود قرار دهید. با این کار ، دوستان و خانواده شما محلی برای پاک کردن کفش هایشان خواهند داشت.

2. یک برنامه ایجاد کنید
نکته مهم دیگر در زمینه تمیز کردن هنگام جاروبرقی منزل ، ایجاد یک برنامه زمانی است. خواه روز خاصی از هفته یا ماه را انتخاب کنید ، پیروی از یک برنامه منظم و پایبند بودن به آن روال به شما اطمینان می دهد که کف اتاق شما همیشه تمیز است.

در بیشتر خانه ها جارو برقی یا هر دو هفته یکبار کافی است. با این حال ، مناطق پرتردد خانه ممکن است کمی بیشتر به توجه نیاز داشته باشد. اگر حیوانات خانگی خانگی دارید که ریزش می کنند ، احتمالاً باید بیشتر از یک بار در هفته جارو برقی بکشید.

3. کنیستر را خالی کنید
در اینجا یکی دیگر از نکات بارز تمیز کردن خلا وجود دارد - به طور منظم قوطی را خالی کنید.

وقتی کیسه یا کپسول پر است از این رو به سختی جارو برقی کف خود را به سختی خواهید داشت. چه جاروبرقی کیسه ای داشته باشید و چه بدون کیسه ، عاقلانه است که چگونگی پر بودن آن را زیر نظر داشته باشید.

برای بیشتر جاروبرقی ها ، باید کیسه را تقریباً سه چهارم پر کنید عوض یا خالی کنید. اگر بیش از حد منتظر بمانید ، ممکن است شلنگ مسدود شود و یا سایر قسمت های دستگاه ممکن است به اندازه کارآمد کار نکنند. وقتی این اتفاق می افتد ، خلاuum شما مکش لازم را برای تمیز کردن روش مورد نیاز شما ندارد.

مهم نیست که شما از چه نوع جارو برقی استفاده می کنید ، همیشه عاقلانه است که مراقب پر بودن کیسه یا کپسول باشید. اگر خیلی پر شود ، دیگر نمی توانید کف خود را تمیز کنید و در بعضی موارد ، ممکن است آشفتگی بزرگتری ایجاد کنید ، زیرا خاک مانند آنچه که قرار است نتواند وارد خلا شود.

4. نقطه درمان
خلا ها قاتل لکه نیستند. اگر چیزی را روی فرش خود ریختید ، باید سریعاً آن را درمان کنید تا احتمال ایجاد لکه در طولانی مدت به حداقل برسد. هنگامی که در هنگام جاروبرقی متوجه لکه هایی روی فرش می شوید ، بهتر است قبل از اتمام جاروبرقی آنها را با یک تمیز کننده لکه درمان کنید. این باعث می شود که فرش شما در شرایط بهتری باشد و نتیجه تلاش شما برای جاروبرقی افزایش یابد.

ما همچنان در مقاله بعدی نکات بیشتری را به اشتراک خواهیم گذاشت ، شما می توانید اطلاعات بیشتری در مورد Neabot در gadgetplus.com مرور کنید

 



:: برچسب‌ها: vacuum cleaner ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: